All Our Legislators need to show if they are for or against the secession

Our Legislators need to tell us the people if they are for the secession movement or not. They cannot be in the middle, they have to be brave enough to say YES or NO. Regardless of how they will vote they need to explain WHY? They simply cannot say its up to us the people how we vote and they will support.

Repwe wenechar non ar kakapas pwun sipwe weweiti ei mokutukut. Nouch kei nouwis ra chok kuttan ar votes nge rese wesen tongei me chungu nonomwun fonufach chuuk me kich aramas. Iwe kich aramas sipwe ekieki fiti pusin tongei nonomwun fonufach ikenai nesor me pekinon. Sipwe pwan pusin kutta met namotan emon me emon nouch kei nouwis ngeni fonuwach chuuk. Met re fofori me non legislature? Mi namot an emon epwe chok fis pwe chon miscellaneous? Chomong nouch kei nouwis rechok awananan nein aramas nge rese mwo fofori ew metoch non legislature. Ra chok payoff, travel ika tapu non mononan chon angang ar moni ar takises. Sipwe tongei fonuwach, sipwe vote ekjei sokkun nouwis out repwe tou ese wor namoter.

AMO EN ME NGANG SIPWE UTTUT NON ACH MIRIT FITI WENECHAR NON MARCH 5, 2019.